Žingsnis po žingsnio: įsteikime įmonę kartu!

Žingsnis po žingsnio: įsteikime įmonę kartu!

Geros idėjos - nesimėto. Jeigu turite svajonę, kurią norite paversti realybe, tačiau bijote, kad į savo rankas paimate per daug rizikos - siūlome pasisamdyti komandą, kuri gali padėti judėti svajonių realizavimo link. UAB registravimas Lietuvoje yra gana painus procesas lydimas biurokratijos, dokumentacijos bei neaiškių atsakymų. Su specialistų pagalba viskas bus ne tik greičiau, tačiau ir tiksliau bei kokybiškiau. O kad suprastumėte, kokius darbus atlieka specialistai - nurodysime pagrindinius žingsnius, kurie padės sekti registravimo veiklą.

UAB registravimas gali būti atliekamas internetu. Lygiai taip pat ir notaras savo paslaugas gali suteikti naudojantis virtualia erdve, tad pagaliau pradėkite savo veiklą.

Įmonės pavadinimo pasirinkimas

Geras pavadinimas gali garantuoti sėkmę. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad tai smulkmena ir reikėtų judėti link rimtesnių įmonės steigimo žingsnių. Tačiau pradėję galvoti pamatysite, kad tai reikalauja tikrai daug laiko. Juk reikia sugalvoti ne tik skambų pavadinimą, tačiau ir tokį, kuris atitiktų Juridinių asmenų centro taisykles. Vos tik sugalvosite vardą - rekomenduojame jį rezervuoti. Tai kainuoja kelis eurus, tačiau bent jau būsite tikras, kad kiti “nepavogs” Jūsų sėkmės vardo.

Jeigu pasirinkimas tapo per daug kartus - pasisamdykite įmonę, tekstų kūrėją, kuris sugalvos už Jus. Lietuvoje tokia praktika yra labai įprasta ir daugelio paslaugą išbandžiusių asmenų - rekomenduojama.

Sugalvojus įmonės pavadinimą rekomenduojame įsigyti ir domeną (jeigu planuojate turėti internetinį puslapį). Žinoma, web puslapio turėjimas šiuo metu yra būtinybė. Kitaip verslo pradžioje pirmieji žingsniai jau bus labai netvirti.

Steigimo sutarties sudarymas

Pagaliau judame prie dokumentacijos. UAB registravimas prasideda sudarius bendrovės steigimo sutartį. Vietoj to, kad pats bandytumėte atlikti šį gana sudėtingą žingsnį - kreipkitės į įmones steigiančius specialistus ir joje sutvarkys biurokratinius dalykus. Sudarytą sutartį būtinai turi patvirtinti notaras. Jis prisiima atsakomybę, kad patikrino Jūsų galimybę steigti įmonę ir tarsi “palaimino” judėti toliau.

Banko sąskaitos atsidarymas

Kiekviena įmonė privalo turėti savo vardu registruotą banko sąskaitą. Bankai stengiasi prisivilioti jaunuosius verslininkus, kad jie kaupti pinigus pradėtų būtent pas juos. Neskubėkite ir pasitarkite su bankų atstovais. Kai kurie bankai siūlo daug nuolaidų pradedantiesiems verslininkams. Tad išsiaiškinkite detales, kad paskui neliktumėte pasirinkęs prasčiausio pasiūlymo.

Įstatinio kapitalo pervedimas

Kuomet jau turite oficialią savo banko sąskaitą - joje turi atsidurti įstatinio kapitalo suma. Kaip žinote, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, ji turi siekti 2 500 eurų. Pervesti pinigus turi ne tik įmonės savininkas, tačiau visi akcininkai, kurie kartu pasiruošę būti dalimi naujo UAB.

Dokumentacijos tvarkymas

UAB registravimas daugeliui žmonių atrodo vienas sudėtingiausių darbų, kurį reikia atlikti. Tam ir rekomenduojame samdytis specialistus, kurie yra pasiruošę padėti susitvarkyti.

Registruojant įmonę reikia pasirūpinti šiais dokumentais:

  • Pateikiate prašymą Juridinių asmenų centrui.
  • Reikia pateikti specialius įstatus, kurių pavyzdžius galite rasti internete.
  • Pateikite patalpų, kur bus vykdoma veikla. Savininko sutarimą, kad jis yra susipažinęs su veikla.
  • Gali reikėti ir papildomų dokumentų apie kuriuos informuos dokumentus tvarkanti įmonė.

Notaro paslaugos

Visus dokumentus turi patvirtinti notaras. Kuomet jau juos turite - reikia vėl keliauti į Juridinių asmenų centrą ir užpildyti registravimo dokumentus. Dažniausiai per savaitę gaunamas atsakymas dėl įregistravimo.

Štai taip paprastai tampate naujo UAB savininku, kuris gali legaliai vykdyti veiklą Lietuvoje. Kiekvienas žingsnis yra atsakingas ir reikalaujantis žinių, tad konsultacijos su profesionalais labai palengvins darbus.

Sėkmės įgyvendinant savo svajones!

Paskelbta: 2017-04-11