Youtube reklama

2017 M06 11 | Kita

Youtube reklama

Youtube


Yra pastoviai augantis reklamos kanalas rinkoje, vidutiniškai per dieną sulaukiantis 1 bilijono peržiūrų.

Reklamuojantis Youtube vaizdo tinkle, galima filtruoti video pagal tam tikrus raktinius žodžius ar kategorijas susijusius su Jūsų paslaugomis ar produktais. Pavyzdžiui užsiimate kosmetikos priemonių pardavimais, galite transliuoti savo reklama prie video susijusių su grožio procedūromis, makiažu, stiliumi ir pan.

Vaizdinės reklamos Youtube


Standartinė banerinė reklama prie Youtube video, arba iššokanti pačiuose Youtube video vaizdeliuose. Apačioje parodomi galimi banerių pavydžiai.

Iš praktikos iššokančios reklamos erzina vartotojus, tačiau nėra abejonių, kad jų neįmanoma ignoruoti, nors jos ir turi X-išjungimo mygtuką. O standartinės Youtube reklamos esančios šone yra lengviau peržiūrimos ir mažiau erzinančios vartotojus.

 „TrueView“ skelbimai sraute. Vienas populiariausių Youtube video reklamos formatų. Vaizdo įrašai dažniausiai rodomi prieš pasirinktą video 5 sekundes, jeigu vartotoją sudominą reklama jis gali peržiūrėti visą video, kitu atveju po 5 sekundžių jis gali paspausti nuorodą „Praleisti skelbimą“. Šie vaizdo įrašai naudingi tuo, kada mokama yra tik tuomet, kai vartotojas peržiūri 30 sekundžių video reklamos, kitu atveju už parodymus iki 30 sekundžių nesate apmokestinami.

„TrueView Video discovery“ skelbimai. Vaizdo įrašai rodomi Youtube paieškos rezultatuose, pagrindiniame Youtube puslapyje, šalia susijusių vaizdo įrašų, kaip perdanga Youtube žiūrėjimo puslapyje, vaizdo įrašų partnerių svetainėse ir programose vaizdinės reklamos tinkle. Apmokestinami esate tuomet, kai vartotojai pasirinks peržiūrėti Jūsų skelbimą, jį paspausdami.

Trumpi vaizdo įrašo skelbimai. Šie skelbimai skirti pasiekti platesnę auditoriją ir padidinti prekės ženklo žinomumą. Trumpo vaizdo įrašo trukmė 6 sekundės arba mažiau leidžiamas prieš kitą vaizdo įrašą, per jį arba po jo. Žiūrintys įrašą negali pasirinkti praleisti skelbimo. Apmokestiname esate už parodymų kiekį naudojamas MUT (mokesčio už tūkstantį parodymų) kainos siūlymas, todėl mokate kiekvieną kartą, kai jūsų skelbimas yra parodytas 1 000 kartų.

Būdai kada patartina naudoti Youtube reklamą:

  • Prekės ženklo žinomumo didinimui.
  • Naujo produkto ar paslaugos pristatymui rinkoje.
  • Auditorijos įtraukimui.
  • Pagalba klientams. Mokomieji video.