SEO ar Adwords?

2017 M06 11 | Kita

SEO ar Adwords?

Kada rinktis Google AdWords, o kada – SEO paslaugas?


Neabejojama, kad reklama – efektyvus įrankis, galintis padidinti Jūsų prekės ar paslaugos žinomumą ir pardavimus.  Vis dėlto, yra vienas veiksnys, į kurį svarbu atkreipti dėmesį, norint, kad reklama suteiktų kuo daugiau naudos. Tai – reklamos strategija. Daugiau nei 80 proc. visos reklamos rinkos internete sudaro 2 pagrindinės strategijos – Google AdWords ir SEO. Jų pasirinkimas priklauso nuo Jūsų reklamos tikslų ir turimų galimybių.

Kas yra Google AdWords reklama?

Adwords reklama – tai Google reklamos tinklas. Jos principas – už norimą reklamuoti raktinį žodį ar frazę sumokama tam tikra pinigų sumą, kuri išskaičiuojama iš Jūsų Google sąskaitos, kai potencialus klientas paspaudžia ant Jūsų reklamos pranešimo.

Kuo didesnė Jūsų siūlomų pinigų suma ir reklaminio pranešimo kokybė, tuo aukštesnėse pozicijose yra rodomi Jūsų reklaminiai skelbimai.

Kas yra SEO?

SEO paslauga – kryptingai atliekami veiksmai, padedantys vartotojams rasti prekes ar paslaugas, labiausiai atitinkančias lūkesčius. Profesionaliai teikiamos SEO paslaugos užima nemažai laiko ir reikalauja daug kruopštaus darbo siekiant užimti aukštas pozicijas paieškos sistemose. Tačiau visa tai atsiperka, nes pasiektos pozicijos organinėje paieškoje dažnai išlieka ilgam ir užtikrina Jūsų internetinės svetainės dominavimą. Žinoma, viskas priklauso dar ir nuo rinkos konkurencijos, kurioje Jūs veikiate.

Kuo panašūs ir kuo skiriasi Google AdWords ir SEO?

Lentele

Taigi tiek Googe AdWords reklama, tiek SEO paslaugos turi ir privalumų, ir trūkumų. Todėl gerai pagalvokite, kuri strategija vis dėlto Jums atrodo patraukliausia ir priimtiniausia ir tik tuomet rinkitės.

Ką rinktis siūlome mes?

Mūsų rekomendacijos paprastos. Jei turite pakankamai lėšų ir Jūsų tikslas – per trumpą laiką pritraukti didelius klientų srautus, rinkitės Google AdWords reklamą.

O jeigu norite ilgalaikių rezultatų ir pačių didžiausių (įmanomų) lankytojų srautų, rinkitės SEO paslaugas.

Kaip matote, kategoriško atsakymo nėra. Priimdami sprendimą, atskreipkite dėmesį į savo keliamus tikslus.

O gal geriausia rinktis AdWords ir SEO optimizavimo kompleksą?

Tikriausiai girdėjote, kad dažnai geriausiu reklamos internete būdu yra laikoma sinergija, t. y. kai vienu metu galite  naudotis ir Google AdWords, ir SEO optimizacija. Kodėl?

  • Užtikrinamas maksimalus lankytojų srautas tiek iš mokamų metodų (Google AdWords), tiek iš natūralių rezultatų.
  • Natūralių rezultatų pozicijos (SEO) užtikrina ilgalaikį nuolatinį srautą, o Google AdWords reklama gali būti panaudojama trumpalaikiams tikslams – akcijoms, specialiems pasiūlymams ir pan.
  • Gerai SEO optimizuotų svetainių pranešimams Google AdWords pritaiko aukštesnius kokybės balus, kurie daro įtaką kainai (mažina ją) bei skelbimų pozicijoms (aukština jas).

Primename, kad ieškodami reikalingos informacijos, interneto vartotojai naudojasi paieškos sistemomis. Ir dažniausiai šiuo atveju dominuoja Google paieška – net 98 proc. visų paieškų Lietuvoje atliekama naudojant Google paieškos sistemą.

Jūs turite teisę pasirinkti, tačiau prieš tai dar siūlome pasidomėti tiek SEO paslaugas teikiančių specialistų, tiek Google AdWords reklamos kūrėjų teikiamų paslaugų kokybe. Nes šių strategijų naudą pajausite tik tuomet, jei jas įgyvendins profesionalai.