Parduodantys tekstai kuria jūsų verslo veidą

2017 M02 28 | Kita

Parduodantys tekstai kuria jūsų verslo veidą

Pardavimo rezultatai nedžiugina? Stinga idėjų, kaip optimizuoti verslą? Nežinote, kaip patraukliai pateikti prekes ar paslaugas? Kad verslas nestagnuotų, veikiausiai reikalinga efektyvesnė rinkodara internete. Prie situacijos gerinimo ir efektingo ėjimo pirmyn ypač prisideda parduodantys tekstai.

Internetas – lyg ir įprastas, tačiau kone magiškas žodis. Metams bėgant jis užkariavo mūsų visų namus. Tad natūralu, jog įmonės (nesvarbu, ar mažos, ar didelės) prisistato ne vien laikraščių skelbimuose, bet ir virtualioje erdvėje. Čia parduodantys tekstai, kurie dažnai pristatomi kaip copywriting‘as, turi didelę galią. Taip! Tekstai galingi, jie padeda nuversti kalnus. Ir tai susiję ne su žodžių skaičiumi ar moksliniais terminais.

Kai mažiau geriau nei daugiau

Yra žmonių, kurie gali prirašyti šimtus ir tūkstančius žodžių. Jei aplanko įkvėpimas, skaičiai dar įspūdingesni. Tačiau efektyvi rinkodara internete nereiškia, kad 300 žodžių geriau „suveiks“ nei, pavyzdžiui, 150.

Štai jums puikus copywriting‘o ir apskritai komunikacijos pavyzdys – „iPhone“ pristatomieji šūkiai. Nuo pat pirmojo „iPhone“ pristatymo 2007-aisiais kaskart pateikiamos naujos frazės. Jos tokios efektyvios, kad sulaukia didelio teigiamo atgarsio. Ir tai yra geras patvirtinimas, jog mažiau gali būti daugiau.

Taip pat ir jūsų interneto svetainėje mažesnės apimties tekstas gali būti gerokai efektyvesnis nei ilgesnis.

Vieno žodžio vertė

Geri parduodantys tekstai skaičiuojami ne centais. Juk siekiant puikaus rezultato labiausiai „užkabinančių“ žodžių gali tekti ieškoti ne vieną valandą ar dieną. Tad natūralu, jog kartais nelogiška savo darbą įkainoti remiantis vien žodžių skaičiumi. Sutikite, dažnai parašyti kelių šimtų žodžių straipsnį yra lengviau, nei sukurti vieną, bet ypač taiklų sakinį.

Vieno žodžio vertę pamatuoti sunku. Bet reikšmė neabejotinai didžiulė. Kaip sakoma, žvirbliu išlekia, o jaučiu sugrįžta...

Verslo veidas

Efektyvi rinkodara internete susijusi su įmonės tapatybe. Parduodantys tekstai neturi brukti prekės ar paslaugos, tekstais neturi būti maldaujama.

Kaip jaustumėtės, jei apsilankę automobilių serviso tinklalapyje perskaitytumėte „prašau, taisykite automobilį pas mus, nes antraip bankrutuosime“? Arba jeigu kepyklėlė skelbtų, kad „reikia klientų, nes tiek daug investavome į kepimo įrangą, ir ji niekaip neatsiperka“? O kaip reaguotumėte, jei grožio salonas kviestų argumentuodamas „pinigų trūkumu patalpų nuomos mokesčiui“?

Visais išvardytais atvejais veikiausiai pakraipytumėte galvą, tikriausiai nesuprastumėte, kur atsidūrėte. Juk norite gauti prekę ar paslaugą iš savimi pasitikinčio pardavėjo.

Žingsneliai

Jei patys turite verslą, tuomet pravartu žinoti, kad efektyvus turinio kūrimas paremtas nuosekliu darbu. Jei dešimt metų vyrauja komunikacinė tyla, tai nekokia taktika būtų per vieną dieną apkrauti savo interneto puslapį šimtais tekstų.

Gal ir nedideli, bet apgalvoti žingsneliai – štai kaip apibūdintinas sėkmingas turinio kūrimas. Sėkmingas procesas, atnešantis ir rytojaus sėkmę.