Įmonės žinomumo skatinimo būdai socialiniuose tinkluose

2019 M03 8 | Rinkodara ir viešieji ryšiai

Įmonės žinomumo skatinimo būdai socialiniuose tinkluose

Įmonės žinomumas ir socialiniai tinklai

Įtraukimas yra vienas iš labiausiai pageidaujamų socialinių tinklų rinkodaros rodiklių. Nėra prasmės skirti daugybę laiko ir pastangų kuriant turinį ir skelbiant jį internete, jei niekas taip jo ir nematys. Ne paslaptis, kad socialiniai tinklai siekiant pakelti prekės ženklo žinomumą leidžia valdyti labai didelius informacijos srautus. Tačiau jeigu nėra susidomėjimo, Jūsų socialiniai tinklai labiau gadina, nei kuria gerą įvaizdį.

Ką daryti, jei norite padidinti savo auditoriją socialiniuose tinkluose? 

1. Užduokite klausimų

Jeigu nepaklausite, tai atsakymo taip ir nesulauksite. Tiek „Facebook”, tiek „Instagram” turi funkciją sukurti įrašą kaip klausimą, kad Jūsų sekėjai galėtų į jį atsakyti. Pradėkite integruoti paprastus klausimus į savo įrašus. Atviri klausimai paprastai skatina sekėjus labiau įsitraukti, galite paprašyti savo klientų atspėti ties kuo dirbate (su įtraukiančia nuotrauka). Pradžioje atsakymų galbūt negausite, palikite tai taip (galite paprašyti kai kurių darbuotojų atsakyti į klausimus, kad kitiems būtų drąsiau pasireikšti. Šis būdas dažnai suveikia ir toliau žmonės linkę reikštis efektyviau).

2. Kurkite patrauklų turinį

Jei kurdami įtraukiantį turinį socialiniuose tinkluose atkreipsite daugiau dėmesio į unikalumą, tuo pačiu išlaikydami profesionalų požiūrį į kiekvieną detalę, taip klientai pastebės Jus daug greičiau. Svarbiausia, kad klientas gautų naudos iš Jūsų įrašo, o tema tiesiogiai paliestų – sukeltų jam palankias emocijas. Reikia nepamiršti ir bendravimo. Parodydami klientams, kad Jums rūpi jų nuomonė, padidinsite pasitikėjimą ir ugdysite jų lojalumą. Kitaip tariant, norėdami įtraukti, turite įsitraukti! Mandagiai atsakykite į komentarus ir parodykite susirūpinimą komentatorių problemomis. Skirkite laiko, kad surastumėte tinkamus puslapius ir grupes. Stenkitės galvoti šiek tiek plačiau, kai atsakote į komentarus kituose puslapiuose, kurie susiję su Jūsų verslo sritimi. Parodykite, kad auditorija gali Jumis pasikliauti kaip nuomonės lyderiu.

3. Nevenkite tikslinių reklamos kampanijų

Norint platinti savo pasirinktą turinį ir taip stiprinti savo poziciją versle – reklama socialiniuose tinkluose yra nebrangus ir itin efektyvus būdas tai pasiekti. Patys socialiniai tinklai suteikia nemažai galimybių tai padaryti, mokamai ir nemokamai. Pasirinkus mokamą būdą, integruoti auditorijos pasiekiamumą suskirstantys filtrai leis Jums pasiekti reklamos gavėją pagal vietą, pomėgius, darbą, lytį, amžių, interesus, elgesį ir kt. Mokami įrankiai yra vienas geriausių būdų sekti, matuoti ir pakeisti savo reklamos pasiekiamumą. Naudojant nemokamus įrankius, kuriu irgi yra nemažai, pamatuoti ir suskirtyti auditoriją pagal tam tikrus filtrus pačiam yra gerokai sunkiau ir užima daug daugiau laiko ir sunkiau garantuori, kad pasiekta auditorija yra tikslinė. Visgi, elgiantis išradingai galima pritraukti savo auditoriją nemokamai, tai tikrai įmanoma.

4. Panagrinėkite konkurentus

Socialiniuose tinkluose rasite ir savo konkurentus. Galite panagrinėti jų elgseną ir pasimokyti iš galimai daromų klaidų. Nepamirškite visko žymėtis, o padaryto įžvalgos vėliau padės kurti Jūsų strategiją ir priimti tinkamus sprendimus Jūsų verslui. Jūs galite panagrinėti, kaip potencialūs klientai reaguoja į konkurentų atliktus veiksmus ir įvertinus jų efektyvumą – juos atkartoti arba padaryti dar efektyvesnius.

5. Apribokite savo puslapių socialiniuose tinkluose skaičių

jeigu esate maža kompanija, socialiniuose tinkluose turėtumėte susitelkti ties keliais kanalais, kurie yra svarbūs Jūsų auditorijai – šios srities specialistai rekomenduoja apsiriboti dviem kanalais. Pamatysite geresnį rezultatą, jei visą dėmesį sutelksite į tuos du kanalus ir atliksite savo darbą gerai. Visiems žinoma frazė, kad geriau kasti giliau nei plačiau. Būtina pažymėti, kad Jums tikrai nereikia būti visuose socialiniuose tinkluose.

6. Naudokite planavimo įrankius

Geras planavimo įrankis – „Buffer”, dėl bendro naudojimo patogumo. Su „Buffer” tikrai lengva valdyti kelias paskyras (iki 3 paskyrų galima valdyti nemokamai). Kiti įrankiai, kuriuos galite pabandyti, yra „Hootsuite” arba „Sprout Social”. Šių įrankių naudojimo privalumas yra tai, kad galite iš anksto planuoti įrašus savaitei į priekį, o sistema juos paskelbia geriausiu laiku. Visgi, jei vienas iš jūsų kanalų yra „Facebook“, naudokite planavimo funkciją, kuri jau yra platformoje. Taip yra lengviau ir sklinda gandai, kad „Facebook“ teikia daugiau organinio pasiekiamumo, jei įrašai skelbiami be trečiosios šalies įrankio.

7. Skirkite bent 30 minučių kiekvieną dieną

Rekomenduotina socialiniais tinklais pasirūpinti ryte, kad prieš pietus šį darbą jau galėtumėte išbraukti iš sąrašo, bet galite pasirinkti ir kitą, Jums tinkamesnį laiką. Nustatykite laikmatį 30 minučių ir sutelkti dėmesį į Jūsų įmonės socialinius tinklus.

Kaip išlaikyti 30 minučių ribą? 

Ką reikia padaryti pirmiausia:

Patikrinkite gautus pranešimus ir užklausas.

Suplanuokite naujus įrašus.

Bendraukite. Ar kas nors prie įrašo parašė komentarą? Galite paspausti mygtuką „patinka“ arba atsakyti į klausimą (kaip įmonės puslapis), kad parodytumėte savo palaikymą išsakytai nuomonei. 

Bendrinkite įrašą iš kito puslapio.

Pažvelkite į praėjusios savaitės įrašus. Tinka devizas: „sužinokite, pagerinkite, pakartokite”.


 

Svarbiausia, nelaukite – auginkite savo verslą ir būkite socialūs. Socialiniai tinklai yra tikras stebuklas, kuris gali padėti auginti ir puoselėti Jūsų verslą. Tikslingai jais naudojantis, sužinosite daugiau apie savo klientus, atsirinksite savo tikslinę auditoriją ir padidinsite savo prekės ženklo žinomumą.