Facebook reklama

2017 M06 11 | Kita

Facebook reklama

Facebook


Turi daugiau nei 1,18 milijardo vartotojų. Kad reklama būtų naudinga ir efektyvi reikalinga optimizuoti reklaminę kampaniją. Tik tokiu atveju galima tikėtis, kad reklamos investicijos bus naudingos. Aišku, atsiranda klausimas, o kaip tai padaryti?

Pateiksime 4 svarbiausius dalykus, kaip padaryti, kad Jūsų Facebook reklama būtų sėkminga.

  1. Vizualinis reklamos pateikimas


    Tai ne tik svarbu Facebook algoritmams, bet ir Jūsų potencialiems vartotojams, kurie dėl šios priežasties gali labiau reaguoti į Jūsų reklamą ir ją ilgiau prisiminti. Atitinkamai, kuo reklama yra patrauklesnė, tuo daugiau yra peržiūrų ir paspaudimų už mažesnę kainą. Taigi Jus sutaupote savo reklamos biudžeto pritraukdami daugiau vartotojų.

Taip pat, nors ir vartotojai nesureaguoja į Jūsų reklama veiksmais “Like”, “Share”, “Comment”, svarbu yra netgi toks faktorius, kaip posto peržiūrai praleistas laikas, kuo jis yra ilgesnis tuo Facebook labiau vertina, kad reklama yra įdomi vartotojui ir ji gali būti parodyta ir jo draugams.

 

  1. Tikslinė auditorija


    Prisiminkite, jus leidžiate pinigus paspaudimams ir peržiūroms, taigi labai svarbu žinoti norimą pasiekti auditoriją, kuriai aktualūs Jūsų produktai ar paslaugos. Auditoriją galima išskirti pagal amžių, lytį, lokaciją, pomėgius. Pavyzdžiui: jeigu pardavinėjate “Vestuvines sukneles”, tai auditorija galėtų būti moterys, amžius nuo 20-35 metų, vieta Kaunas, pomėgiai įvairios Facebook grupės, kaip “ Nuotakų namučiai”, “Vestuvių išparduotuvė”, “Vestuvinės suknelės”, “Būsimų nuotakų pašnekesiai” ir daugelis kitų. Taip atsirinkę auditorija pasieksite dominančius klientus, kuriems aktualios Jūsų paslaugos, atitinkamai jie daugiau reaguos į Jūsų reklamą ir tuo pačiu Facebook kokybiškai vertindamas Jūsų reklaminę kampaniją jos daugiau iš transliuos už geresnę kainą.

Nuo 2015 metų Facebook įdiegė funkcija, kuri reitinguoja reklamas ir skiria panašu į Google Adwords skiriama reklamos kokybės balą. Kuo aukštesnis Jūsų reitingas, tuo Facebook labiau yra linkęs palaikyti Jūsų reklama.

 

  1. Vertės pasiūlymas


    Jūsų reklaminis pasiūlymas būdamas vertingas vartojams sulaukia didesnio dėmesio. Prieš darant reklaminę kampaniją svarbu patiems atsakyti į šiuos klausimus: kuo Jūsų produktas ar paslaugos skiriasi nuo kitų? kodėl vartotojai turėtų peržiūrėti, spausti “Like”arba nueiti į Jūsų puslapį?

Pvz. Jeigu Jūs gaminate picas ir paleisite reklaminę kampaniją, kad “Mūsų picos pačios skaniausios visoje Europoje”, nepatrauksite tiek vartotojų dėmesio, kiek galėtumėte, tačiau jeigu pasiūlysite  “20 % nuolaida visoms picoms + nemokama 0,5l Coca Cola“ – toks pasiūlymas tikrai gali sudominti vartotojus. Taip pat dažnai viliojančiam pasiūlymui yra naudojamas Facebook konkursų rengimas, kuomet galima laimėti tam tikrus prizus ir taip yra įtraukiami vartotojai.

 

  1. Aiškus veiksmas


    Vizualinis pateikimas, turinys, tikslinė auditorija yra puiku, tačiau būtinas nurodytas veiksmas, kad vartotojas žinotų ką daryti toliau pvz. „Pirkite dabar ir sutaupykite 20 EUR“, „Pasiūlymas galioja tik šią savaitę“, „Užsiregistruokite ir gaukite nuolaidos kuponą“ ir kt. aiškus veiksmas turi paskatinti vartotoją spausti ant Jūsų reklamos.

Taigi aptariame svarbiausius dalykus, kurie reikalingi Facebook reklamai. Dabar galite pradėti kurti savo reklamą, o jeigu kyla kokių klausimų visuomet galite kreiptis į mus.

Rinkitės profesionalias reklamos paslaugas.