Efektyviausia reklama internete: kokią pasirinkti?

2017 M03 14 | Kita

Efektyviausia reklama internete: kokią pasirinkti?

Visi vienareikšmiškai sutinka, kad reklama internete - efektyviausias būdas “pasiekti” savo klientus. Radijas, TV, žiniasklaida tapo antraeilėmis galimybėmis, kadangi skaitmeninis marketingas turi kur kas daugiau privalumų. Tiesa, reklama internete smulkiau detalizuojama pagal tai, ko klientas nori, kokie jo tikslai, galiausiai, koks yra jo biuždetas. Reklamų galimybės labai plačios ir įvairios, tad tinkamai ieškant pavyks atrasti geriausią variantą.

Ar Jums reikia reklamos?

Toli gražu ne kiekvienas verslininkas supranta, kad reklama yra ne galimybė, tačiau būtinybė. Ji gali padėti pasiekti daugiau, atrasti greičiau, parduoti efektyviau.

  • Jeigu esate naujokas rinkoje - reklama yra būtina. Kitu atveju didėja bankroto galimybė.
  • Jeigu Jūsų konkurentai pradėjo siūlyti paklausesnę produkciją - tokiu atveju laikas pasitempti ir ieškoti būdų galinčių padėti parduoti geriau nei kiti.
  • Jeigu staiga Jūsų pardavimai krito ir nematote jokios aiškios priežasties kodėl taip nutiko - reklama yra būtina.
  • Jeigu pagrindinis Jūsų verslas yra virtualioje erdvėje - tokiu atveju reklama yra būtina.
  • Jeigu klientai labai skirtingi ir Jums pačiam sunku pasakyti kas yra Jūsų auditoriją.

Apskritai, reklamos per daug nebūna. O bet kokia reklama yra gera reklama. Dėl plačios reklamos pasiūlos bei sferų - reikia ieškoti geriausių specialistų. Tai reiškia, kad skirtingose skaitmeninio marketingo sferoje veikia skirtingi asmenys.

Populiariausios reklamos internete

Reklamavimosi galimybės internete yra labai skirtingos ir įvairialypės. Įvertinęs Jūsų puslapį marketingo specialistas gali tiksliai pasakyti - kokios yra Jūsų problemos ir kaip reikėtų su jomis kovoti. Žinoma, jeigu leidžia biudžetas ir galimybė - geriausia vienu metu išbandyti kelias skirtingas reklamas. Pamatysite, kuri “neša” daugiausiai naudos ir vėliau jai skirsite didžiausias investicijas.

  • SEO paslaugos - konkrečių internetinių puslapių optimizavimas paieškos sistemoms. Viena efektyviausių reklamos galimybių.
  • Google AdWords reklama - taip pat skirta Google naudotojams. Tai greitas būdas padidinti klientų srautą.
  • Naujienlaiškių siuntimas arba remarketingas - paslauga, kuri padeda išsaugoti “senus” klientus.
  • Reklama socialiniuose tinkluose kur kas efektyvesnė nei galvoja daugelis. Lietuvoje facebook yra labai populiarus. Daugelis žmonių džiaugiasi, kad per facebook padidino savo klientų ratą net kelis kartus.

Kuri reklama labiausiai tinka Jums pasakyti gali tik marketingo profesionalas. Žinoma, efektyviausias būdas “parduoti save” - naudoti kelias skirtingas reklamos galimybes. Šiuo atveju pasinaudojus SEO ir socialinių tinklų priežiūra galima net kelis kartus padidinti klientų užėjimą į Jūsų internetinius puslapius. Tiesa, jeigu matote, kad žmonių srautas padidėjo, tačiau niekas neperka Jūsų paslaugų arba prekių, tokiu atveju labai svarbu surasti priežastį, kodėl taip yra. Galbūt kaina yra per didelė? Galbūt Jūsų produkcija yra ne tokia gera? Galiausiai, labai dažnai verslininkai nežino kas yra jų tikslinė auditorija ir reklamą skiria visiems. Net ir tiems, kuriems visiškai nerūpi tai, ką Jūs siūlote.

Tikslinės auditorijos apsibrėžimas yra vienas iš svarbiausių darbų, kurį reikia padaryti norint būti kur kas labiau matomu ir labiau perkamu. Kadangi retas verslininkas suvokia, kaip ta auditorija yra apibrėžiama - į pagalbą Jums vėl atskuba profesionalai, kurie yra pasiruošę padėti Jums nusimesti nematomumo apsiaustą.

Reklama internete yra populiariausia galimybė tapti labiau žinomu. Tačiau tik atlikus labai detalią analizę galima pasakyti, ko Jums reikia, kad būtumėte labiau perkamas. Skirtingiems verslininkams reikia skirtingų dalykų. Taigi būtina ieškoti, o ieškant atrasti.