Židinių meistrai, UAB
Atsiliepimai
Jonas Kariniauskas
Norėjau pirkti antrą kartą, tačiau paskutinis susidūrimas su šia įmone buvo įdomus, konkrečiai - su įmonės vadovu Rimu Jatkausku. Prieš porą savaičių kreipiausi į juos dėl apsauginio stiklo grindims. Nusiunčiau matmenis, norimą formą (pagal jų siūlomus variantus). Gavau R. Jatkausko atsakymą, patikslinau matmenis ir t.t. Sutarėme, kad apmokėsiu avansu, nes keletas klientų stiklų neatsiėmė ir už juos nemokėjo. Paklausiau dėl turimų jau pagamintų stiklų - gal tiktų man. Kadangi netiko, paprašiau išankstinės sąskaitos (Tai buvo spalio 24 d.). Nesulaukęs sąskaitos po savaitės vėl kreipiausi. Praėjus dar trims dienoms, t. y. šįryt, gavau atsakymą: kreiptis tiesiai į gamintojus ir išvardinta keletas jų. Nustebęs paklausiau ar negalėjo iškart atsakyti, kad neparduos, užuot gaišinę mano laiką, ar čia tokią jų rinkodara - pasiųsti klientą pas gamintojus? Atsakymas: „p.Jonai, e-parduotuvė klientams, kurie perka e-budu ir nerasyneja mums laisku, negaisina laiko.“ Tai buvo įmonės vadovo Rimo Jatkausko atsakymas. Beliko palinkėti mažiau klientų - tada laiko tikrai bus daugiau ir jo niekas negaišins. Dar gavau atsakymą: „Viska automatizuojame. Pats daug perku ivairiu prekiu is Senuku, Ebay ir kitur. Rasyti laiskus nera butina, jeigu yra e-parduotuve. Ji skirta tam, kad dedi i krepseli ir perki. Tai suprasite tik tada, kai (įmonė iš kurios pašto rašiau židinių meistrams - J. K.) tures savo e-parduotuve.“