1 atsiliepimas(-ai)
Ieva
2019-06-28

Sveiki, Noriu jus informuoti apie incidentą. Lankiausi Rasų Lidl parduotuvėje Vilniuje 2019 06 19, 15-16 val. Užsukusi į parduotuvę, pastebėjau, kad parduotuvėje nėra krepšelių, tad pabandžiau išeiti pro kasas ir pasiimti vėžimėlį. Visų pirma, didelis nepatogumas, jog jūsų parduotuvėje nėra krepšelių, kaip jau yra išsireiškę pirkėjai, ne kiekvienas ateina apsipirkti savaitei laiko ir panašiai. Jau vien tai kai kurie apibūdina kaip pirkėjų žeminimą. Tuomet nežinau kaip reikėtų vertinti sekančią situaciją. Bandant grįžti pasiimti vežimėlio, mane pasitiko apsauginiai smerkiančiais žvilgsniais. Išėjus pro veikiančią kasą pagal jų nurodymą, liepė žeminančiai kraustyti daiktus, nieko neradę net neatsiprašė priimdami tai kaip normalią praktiką. Esu ganėtinai šokiruota tokio elgesio, ar tai normali Lidl praktika? Tokios situacijos tikrai neprisideda prie moralinio ir psichologinio gerbūvio. Tiesa sakant, man net nesinori grįžti į minėtąjį prekybos centrą, greičiausiai ateityje to ir vengsiu, nepaisant to, jog parduotuvė yra netoli dabartinės gyvenamosios vietos.