Pagrindinė ELSIS verslo sprendimai (toliau EVS) specializacija - išorinių verslo procesų - rinkodara, pardavimai, klientų aptarnavimas - optimizavimas CRM (customer relationship management) informacinių sistemų pagalba. EVS misija - padėti klientams efektyviai valdyti išorinius įmonės procesus ir didinti konkurencingumą, diegiant informacines technologijas verslo valdymo srityje. Informacinių technologijų pagalba EVS padeda įmonių vadovams spręsti verslo valdymo problemas ir efektyviai panaudoti įmonės pajėgumus. Mes atliekame verslo procesų analizę ir paruošiame informacinės sistemos projektą, diegiame ir vystome sistemas ir organizuojame vartotojų mokymus. Mūsų siūlomi sprendimai yra adaptuoti įvairioms verslo šakoms: finansų institucijoms, telekomunikacijų įmonėms, energetikos įmonėms, mažmeninės prekybos tinklams, farmacijai, valstybinėms institucijoms, transporto įmonėms.
PARTNERIAI
ORACLE (buvęs - SIEBEL); FRONTRANGE
- Atliekame įdiegtos sistemos priežiūrą, vystymą, vartotojų konsultavimą
- Atliekame priešprojektinę analizę, kurios metu yra detalizuojami
- CRM (santykių su klientais valdymas)
- ERM (santykių su darbuotojais valdymas)
- HelpDesk / ServiceDesk (pagalbos tarnyba)
- Klientų aptarnavimo proceso valdymas
- Pardavimo proceso organizavimas ir valdymas
- PRM (santykių su partneriais valdymas)
- Rinkodaros proceso organizavimas ir valdymas
- Subalansuotų verslo rodiklių (Balanced Scorecard) sistemos sukūrimas
- Verslo procesų analizė ir optimizavimas
Būkite pirmas, palikite atsiliepimą apie šią įmonę