2 atsiliepimas(-ai)
Vaidas
2019-09-03

Neturėkit nieko bendro su šita pege.lt ( uab alinga). Pats žemiausias įmanomas lygis. Kai pradedi reikalauti tai kas priklauso pradeda įžeidinėti klientą. Prekė buvo užsakyta su šeštadieniniu pristatymu ir buvo nepristatyta. Pats važiavau pasiimti, galima dokumentaliai įrodyti, pinigų už sumokėtą pristatymą negrąžino po šiai dienai. Prekė buvo vaikiškas elektromobilis, buvo brokuota- važiuojant nulėkė ratas, cypė ratai, norint siųsti jiems atgal primygtinai aiškino kad taisykitės patys, taisėmis, paprašėm iškarto  sumažinti kainą, pasakė svarstysim. Tai telefonu pakalbėti pasirodo neužtenka, turi ponams siųsti dar papildomai emailu, nusiuntėm, bet pasakė ups praėjo per daug laiko ( 2 mėnesiai- nors telefonu iškarto buvo kalbėta apie situaciją) ir jei nepatinka eikit... Vot kaip dirba uab alinga arba pege. lt Panašu į atidirbtą sistemėlę. Jei galvojat kad klientas visada teisus tai pege jum paaiškins su asmeniniais ižeidinėjimais kad ne ne brolyti, pinigus mes tavo jau turim paėmę ir mes tau jų jau neatiduosim, nesvarbu, kad sumokėjai už tai ko negavai, ir ne pirkėjas o pardavėjas iš tikro visada teisus. Ir dar išvadins žodeliais, nors jų atžvilgiu jokių įžeidinėjimų nebus. O parašius atsiliepimą, trina juos ir pradeda gąsdinti teisėsauga

vaidas
2019-09-02

Neturėkit nieko bendro su šita pege.lt ( uab alinga). Pats žemiausias įmanomas lygis. Kai pradedi reikalauti tai kas priklauso pradeda įžeidinėti klientą. Prekė buvo užsakyta su šeštadieniniu pristatymu ir buvo nepristatyta. Pats važiavau pasiimti, galima dokumentaliai įrodyti, pinigų už sumokėtą pristatymą negrąžino po šiai dienai. Prekė buvo vaikiškas elektromobilis, buvo brokuota- važiuojant nulėkė ratas, cypė ratai, norint siųsti jiems atgal primygtinai aiškino kad taisykitės patys, taisėmis, paprašėm iškarto  sumažinti kainą, pasakė svarstysim. Tai telefonu pakalbėti pasirodo neužtenka, turi ponams siųsti dar papildomai emailu, nusiuntėm, bet pasakė kad praėjo per daug laiko ( 2 mėnesiai- nors telefonu iškarto buvo kalbėta apie situaciją) ir jei nepatinka eikit... ? Vot kaip dirba uab alinga arba pege. lt Panašu į atidirbtą sistemėlę. Jei galvojat kad klientas visada teisus tai pege jum paaiškins su asmeniniais ižeidinėjimais kad ne ne brolyti, pinigus mes tavo jau turim paėmę ir mes tau jų jau neatiduosim, nesvarbu, kad sumokėjai už tai ko negavai, ir ne pirkėjas o pardavėjas iš tikro visada teisus. Ir dar išvadins žodeliais, nors jų atžvilgiu jokių įžeidinėjimų nebus ?